Wie zijn we
Sabrina Vyverman is getrouwd en heeft 2 kinderen. In 2001 studeerde zij met grote onderscheiding af als handelsingenieur.
Na een succesvolle carrière binnen audit (Deloitte) en accountancy (groep Colruyt) koos zij er net als haar vader voor om als zelfstandig (stagiair-)accountant aan de slag te gaan.
Na een geslaagd ingangsexamen (IAB) begon zij haar stage op 1 januari 2012 (3 jaar) onder het peterschap van haar vader, die reeds jarenlang stagemeester is bij het IAB. In 2015 slaagde zij voor het bekwaamheidsexamen en behaalde zij de titel van accountant en belastingconsulent.
Op 1 december 2015 nam zij het accountantskantoor van haar vader over.
Accountancy Vyverman



Accountancy Vyverman René Vyverman (°1954) is getrouwd en heeft 3 kinderen. Hij heeft een ruime beroepservaring als accountant en is lid van het Instituut van de Accountants en Belastingconsulenten (IAB).
Als financieel – administratief raadgever bij GB INNO BM (nu Carrefour) leerde hij de wereld van de zelfstandige supermarkten van binnen en van buiten kennen.
Sinds 1992 is hij werkzaam als zelfstandig accountant.


Samen succes boeken – zo maken wij onze slogan waar

Wij geloven in onze kleinschaligheid – Small is beautiful! Wij bieden u de troeven van een klein kantoor, zonder dat u daarvoor aan kwaliteit moet inboeten.

Wij zijn echte vakexperten, die via vakliteratuur en permanente bijscholing steeds op de hoogte zijn van de nieuwste ontwikkelingen. En als we nog meer gespecialiseerde kennis nodig hebben, kunnen we steeds een beroep doen op een netwerk van experten (advocaat, bedrijfsrevisor, ...). Zo bieden wij u dienstverlening op maat tegen een scherpe prijs.

I.E.C. - I.A.B.Maak van de nood een deugd. Wij kunnen als accountants veel meer voor u betekenen dan u misschien denkt. Wij doen meer dan het opstellen van de balans en fiscale aangiften. Via de cijfers geven we u inzicht in uw onderneming en hoe u uw rendement kan verbeteren. We zijn steeds alert voor mogelijkheden tot fiscale optimalisatie en kunnen u adviseren over de beste structuur voor uw activiteiten. Wij investeren in onze IT om u zo efficiënt en flexibel mogelijk te dienen. Wij zorgen voor een naadloze integratie indien u als klant zelf ook (een deel) van het boekhoudkundige werk wenst te verzorgen.

Wij streven naar absolute transparantie in onze dienstverlening en tarifering. U kan kiezen voor ofwel een vast tarief per jaar of een facturatie per uur. In dit laatste geval bezorgen we in bijlage bij uw factuur een detail van de gepresteerde uren. De facturatie gebeurt in alle gevallen maandelijks. In geval van forfaitaire aanrekeningen, gebeurt geen retroactieve afrekening. Forfaits worden wel jaarlijks geëvalueerd en een mogelijke aanpassing voor de toekomst wordt met de klant besproken. Jaarlijks wordt er een indexatie toegepast.

Onze gezamenlijke ervaring in detailhandel maakt van ons bij uitstek de geschikte partner voor zelfstandige supermarkten. Wij kennen de noden, problemen en opportuniteiten op boekhoudkundig, fiscaal en financieel vlak van deze ondernemingen, en kunnen zo op een pro-actieve manier bijdragen tot het succes ervan . Dankzij onze specialisatie in detailhandel kunnen we de nodige vergelijkingspunten aanbrengen om de zwaktes en sterktes concreet te analyseren (personeelkost, rendement per afdeling, …).